چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
l

حوزه/ مراسم تجلیل از نویسندگان برتر شانزدهمین دوره مسابقه نماز استان قزوین، با حضور امام جمعه موقت قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن باریک بین، امام جمعه موقت قزوین، حجت الاسلام سید قریش موسوی، مسئول ستاد اقامه نماز استان، نویسندگان برتر نماز و جمعی از اعضا انجمن ها و تشکل های دانش آموزی، در حسینیه شهید باریک بین، دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام عزیز محمدزاده، مسئول آموزشی و فرهنگی ستاد اقامه نماز استان قزوین ضمن ارائه گزارشی در مورد مراحل انجام مسابقه نماز، گفت: مسابقه تالیف آثار نماز، همه ساله به طور سراسری در موضوعات مختلف تالیف کتاب، مقاله، خاطره، داستان کوتاه، رمان، شعر و قطعه ادبی برگزار می شود.

وی افزود:  در سال 92 تعداد 27 اثر از قزوین به این مسابقه ارسال شده بود که از بین این آثار، تعداد 7 اثر حائز رتبه شده بودند.

حجت الاسلام محمدزاده ادامه داد: از بین این 7 نفر، 2 نفر  در بخش ادبی رتبه دوم، 1 نفر در بخش شعر رتبه سوم و 2  نفردر بخش خاطرخ و 2 نفر هم در بخش مقاله شاسیته تقدیر شناخته شده بودند.

این فعال فرهنگی اظهار کرد: در کل کشور 110 نفر در رشته های مختلف از 31 استان کشور برگزیده شده بودند که استان قزوین با توجه به تعداد آثار ارسالی و تعداد مقام های کسب شده نسبت به بقیه استان ها در جایگاه خوبی دارد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن باریک بین، امام جمعه موقت قزوین گفت: اگر روز به روز نمازمان بهتر از گذشته باشد و حقیقتا از آن لذت ببریم و در جان ما اثر کند، قلم مان تاثیر گذار خواهد بود .

حجت الاسلام سید قریش موسوی، مسئول ستاد اقامه نماز استان قزوین نیز در سخنانی بیان کرد: نویسندگان برگزیده باید تلاش خود را فقط معطوف به نوشتن نکنند، بلکه با دعوت عملی سایر دوستان و نزدیکان خود به ترویج نماز کمک کنند.

 وی افزود: اگر در این کار موفق شدیم شاهد شکل گیری گروه بزرگی از انسان هایی خواهیم بود که به ترویج و توسعه امر نماز می پردازند و این کار در حقیقت پاسخی به مطالبه مقام معظم رهبری است.

در پایان این مراسم از دارندگان رتبه های برتر کشوری و شایسته های تقدیر، با اهدای  لوح تقدیر، کارت هدیه و بسته فرهنگی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha