دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ابراهیمیان

معاون شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: امروز دشمن با جنگ نرم و از طریق شبکه های اجتماعی به حریم خصوصی خانه هایمان وارد شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام رسول ابراهیمیان، در نشست فصلی مدیران و فرمانده هان بسیج مدارس علمیه استان اصفهان، اظهار داشت: امنیت و آسایش مردم حاصل خون شهدا است و این انقلاب به راحتی به دست نیامده و باید قدر آن را بدانیم.

وی با اشاره به تشکیل بسیج به دستور امام راحل در سال 58، افزود: بسیجی به دنبال پست و مقام و جایگاه اجتماعی نبوده و نیست و هر جا که لازم باشد برای انقلاب فداکاری می کند و حضور پررنگ خود را به اثبات می رساند.

معاون امور شهرستان ها حوزه های علمیه خواهران با بیان این که از 13 سال پیش دشمن با تشکیل گروه هایی چون گلدکوئیست، بر روی عضوگیری مردم کار کرده اند، تصریح کرد: اکنون مردم به راحتی با برنامه های طراحی شده اسرائیل که همان شبکه های اجتماعی و گوشی های همراه است، تمامی اطلاعات خود را در اختیار آنها قرار می دهند.

وی اضافه کرد: دشمنان دیگر با جنگ سخت به سراغ مردم نمی آیند، بلکه با جنگ نرم و هجمه فرهنگی به خانه های ما نفوذ کرده و بدون این که مطلع باشیم، در دام آنها افتاده ایم.

حجت الاسلام ابراهیمیان تاکید کرد: با بصیرت افزایی می توان به مبارزه با این جنگ رفت و به موقع وارد عمل شد.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد تهاجم فرهنگی، خاطر نشان کرد: معظم له از زمان ریاست جمهوری تا کنون هر ساله بر بحث تهاجم فرهنگی و مبارزه با جنگ نرم تاکید داشته اند.

معاون امور شهرستان های حوزه های علمیه خواهران در پایان یادآور شد: 400 حوزه علمیه خواهران در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند و 6 هزار طلبه شاغل به تحصیل در استان اصفهان داریم، این در حالی است که اصفهان بیشترین آمار طلبه را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha