جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سرافراز اصفهان

وجود نمایندگانی چون شهید مدرس در مجلس تضمین کننده تصویب قوانین اسلامی و چشمان بیدار برای حراست از دستاورد های انقلاب است.

حجت الاسلام مسعود سرافراز، از ائمه جمعه استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس، گفت: شهید مدرس شخصیتی عالم و انقلابی بود و در مجلس رضاخانی، هیچ گاه از مسیر حق و عدالت خارج نگشت و با تمام وجود از کیان اسلام و مردم ایران دفاع کرد و مزد این مقاومت را که شهادت بود، گرفت.

وی در ادامه وجود نمایندگانی چون شهید مدرس در مجلس را تضمین کننده تصویب قوانین اسلامی و وجود چشمانی بیدار برای حراست از دستاورد های انقلاب دانست و جمله امام خمینی(ره) "مجلس در راس امور است" را نشان دهنده جایگاه این قوه در کشور دانست.

حجت الاسلام سرافراز در ادامه، تصویب قوانین مطابق با شرع مقدس اسلام را راهی برای برون رفت از دانست و با اشاره به این که هروقت مجلس قوی بر سر کار بوده، نظام اسلامی از بسیاری از خطرات در امان بوده است، ابرازداشت: در مواقعی هم که افراد شایسته ای در مجلس حضور نداشته اند، بسیاری از مشکلات در کشور به وجود آمده است.

امام جمعه دولت آباد در پایان با قدردانی از تلاش های نمایندگان مجلس و ابراز امیدواری نسبت به نظارت نمایندگان بر امور کشور و تصویب قوانینی که مردم و کشور را از بسیاری مشکلات رهایی بخشند، آنها را به پرورش روحیه انقلابی و وامدار نبودن نسبت به هیچ جریان سیاسی و فقط برای خدا و مردم کار تلاش کردن، توصیه کرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha