یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمودی نوری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) قم گفت: این مدرسه دارای 170طلبه و 35استاد مجرب است که سی و پنج نفر از طلاب آن در المپیادهای مختلف علمی حوزوی کشور شرکت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام محمودی ظهر امروز در دیدار طلاب مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) با آیت الله العظمی نوری همدانی اظهارداشت: این مدرسه علمیه تحت اشراف این مرجع تقلید فعالیت های خود را در سطوح مختلف دنبال می کند.

وی افزود:  این مدرسه علمیه دارای 170طلبه و 35استاد از اساتید  مجرب حوزه علمیه قم است که در دو نوبت صبح و عصر به تربیت شاگردان مکتب امام صادق(ع) مشغول است.

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) یادآورشد: اساتید این مدرسه در جهت رشد و بالندگی طلاب در این مدرسه برنامه های متنوعی را برگزار می کنن که برگزاری برنامه های تربیتی واخلاقی و فرهنگی از آن جمله است.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: سطح علمی طلاب این مدرسه در سطح بسیار خوبی است چنانچه سی و پنج نفر از طلاب این مدرسه در  المپیادهای مختلف علمی حوزوی کشور شرکت دارند.

وی گفت: روز هفدهم ربیع الاول طلاب این مدرسه مراسم جشن عمامه گذاری و تلبس لباس مقدس روحانیت را با حضورمرجع عالیقدر حضرت آیت الله نوری همدانی برگزار می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha