چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 341059
۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
وقف

حوزه / مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین از برگزاری همایش "وقف، رسانه و چشم انداز فرارو" در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ، با اعلام این خبر گفت: همایش وقف و رسانه در آستانه هفته وقف با هدف تقدیر از زحمات یک سال اخیر رسانه ها و خبرنگاران در زمینه وقف و ترویج و توسعه آن با حضور150 مدیر مسئول و خبرنگاران استانی  برگزار خواهد شد.

وی افزود: سازمان اوقاف با برگزاری همایش‌های وقف و رسانه و برگزاری نشست‌های خبری، رویکرد رسانه ای جهت‌مند و هدف‌داری را آغاز کرده است تا به نقش رسانه‌ها برای ترویج فرهنگ وقف اهمیت دهد.

 این مسئول ادامه داد: همایش وقف و رسانه از سال ۸۸ تاکنون در چهار دوره متوالی با حضور اصحاب رسانه و مسئولان با هدف نهادینه سازی فرهنگ وقف و ارتقاء سطح تعاملات وقف و رسانه برگزار شده است.

حجت الاسلام نورورزی گفت: همايش وقف و رسانه در راستاي تحقق منويات و تدابير مقام معظم رهبري در ترويج فرهنگ وقف و با هدف ارتقاي سطح تعاملات با رسانه‌ها، معرفي آثار و برکات وقف و استماع ديدگاه‌ها و نظرات مسؤولان و مديران اصحاب رسانه و قدرداني از تلاش‌هاي فعالان رسانه‌اي در عرصه وقف برگزار مي‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با تأکید بر اهمیت و کارکرد اجتماعی و اقتصادی وقف تصریح کرد: حرکت‌های رسانه‌ای برای حل بسیاری از مسائل جامعه می‌تواند کمک کننده باشد که در زمینه وقف و احیای موقوفات رسانه ها نقش بسیار تعیین کننده ای دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha