دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مقصود محمودی - اوقاف

حوزه / خیمه‌های معرفت با حضور جمعی از مبلغان اعزامی از قم برگزاری می‌شود که طی آن پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی و شبهات نیز انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام مقصود محمودی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری «حوزه»، در رابطه با برنامه‌های هفته وقف اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن هفته وقف که مصادف با رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) اولین واقف جهان اسلام است روز یکشنبه، 30 آذر‌ماه همایش «لبیک یا رسول الله» در خوی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همایش ‌«لبیک یا رسول الله» با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌مهدی قریشی، نماینده ولی‌‌ فقیه در آذربایجان‌ غربی و امام‌ جمعه ارومیه و حضور هیئت امنا‌ مساجد، جمعی از هیئت‌های مذهبی، عزاداران و روحانیان در بقعه شیخ نوایی خوی برگزار می‌شود‌.

حجت‌الاسلام محمودی، گفت: در این همایش از واقفان خیراندیش، هیئت امنای نمونه، خیرین مسجد‌ساز و ائمه جماعات نمونه تجلیل می‌شود.

وی افزود: در روز چهارشنبه، سوم دی‌ماه همایشی تحت عنوان «یاوران وقف» در سالن فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی برگزار‌ می‌شود که طی این همایش از قاریان و حافظان نمونه تجلیل می‌شود.

این مقام مسئول، از برگزاری خیمه‌های معرفت در هفته وقف خبر داد و گفت: خیمه‌های معرفت با حضور جمعی از مبلغان اعزامی از  قم برگزاری می‌شود که طی آن پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی و شبهات نیز انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: از ابتدای آغاز هفته وقف نمایشگاهی برگرفته از عملکرد اداره اوقاف برگزار می‌شود که بازدید از آن نمایشگاه برای عموم مردم آزاد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha