سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تجمع

حوزه/ حماسه عظیم یوم الله نهم دی، تجلی قدرت لایزال الهی و نقطه عطف تاریخ سراسر افتخار نظام سربلند اسلامی، فریاد بلند مردم سرافراز، قدرشناس، مقتدر و بصیر ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مرکز مدیریت حوزه های علمیه در اطلاعیه ای از حوزویان و امت ولایتمدار جهت شرکت در مراسم بزرگداشت حماسه عظیم 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت دعوت به عمل آورد.

در اطلاعیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آمده است

حماسه عظیم یوم الله نهم دی، تجلی قدرت لایزال الهی و نقطه عطف تاریخ سراسر افتخار نظام سربلند اسلامی، فریاد بلند مردم سرافراز، قدرشناس، مقتدر و بصیر ایران اسلامی است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: امت انقلابی ایران با حضور پرشکوه خود در آن حماسه بزرگ با تبری از فتنه گران و وطن فروشان بیگانه پرست، نشان دادند با تعهد به ارزش های اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، توطئه و نقشه های استکبار جهانی و نوکران دست آموز او نخواهد توانست در ادامه راه امام راحل(ره) و شهدا خللی ایجاد کند.

این روز بزرگ، مصداق بارز نصرت الهی و روز تجلی نسل سوم انقلاب در میدان حراست از اسلام و انقلاب و نظام مقتدر اصل مترقی ولایت فقیه بود.

همچنین در پایان تصریح شده است: حوزه های علمیه ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ یوم الله نهم دی از عموم حوزویان ارجمند و امت ولایتمدار جهت شرکت در تجمع بزرگ عاشوراییان بصیر و میثاق با ولایت که در روز سه شنبه 9/10/1393 ساعت 10:30 صبح در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار می گردد، دعوت می نماید.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha