سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مراد بیگی اسلام

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات حوزه فرهنگ، خواستار تشکیل اتاق فکر فرهنگی در استان ها شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، امروز در نشست فرهنگی با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی ایلام و معاونین تهذیب و تبلیغ این استان گفت: برای برون رفت مشکلات حوزه فرهنگ، باید اتاق فکر فرهنگی استان تشکیل شود و برنامه های بصورت متمرکز تدوین و ابلاغ شود.

وی با اشاره به این که استان ایلام، از ظرفیت های مناسبی برای تبلیغ دین و اجرای برنامه های فرهنگی برخوردار است، ابراز داشت: شورای فرهنگ عمومی می بایست با همفکری علما و روحانیون، برای رفع مشکلات فرهنگی استان برنامه ریزی کند.

مدیر حوزه علمیه ایلام تصریح کرد: طلاب مستعد و توانمند به عنوان تربیت یافتگان حوزه وارد عرصه تبلیغ شده اند که انشاءالله با کمک سازمان تبلیغات زمینه حضور آنان در مناطق حساس استان و نیازمند مبلغ فراهم گردد.

حجت الاسلام محمد فتاحی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست، کمک حوزه در حل مشکلات فرهنگی را بسیار حائز اهمیت خواهند و گفت: با وجود تربیت طلاب توانمند در حوزه، می توانیم در عرصه تبلیغ و استقرار روحانیون گام های اساسی را برداریم.

وی با تقدیر از تلاش های دست اندرکاران حوزه استان، تاکید کرد: تعامل حوزه و سازمان تبلیغات در ترویج آموزه های اهل بیت(ع) در بین مردم، بسیار اثرگذار است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha