شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
معاونت تهذیب

حوزه/ به همت اداره خانواده معاونت تهذیب حوزه علمیه استان قم، مسابقه حفظ چهل حدیث با عنوان«کلام نور» ویژه همسران و فرزندان طلاب، برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید مرتضی صالحی، با اعلام این مطلب اظهارداشت: اداره خانواده معاونت تهذیب استان قم در راستای افزایش سطح آگاهی و دانش افزایی خانواده های حوزوی برنامه های متعددی را در دستور کار قرار داده و اجرا می نماید.

وی افزود: مسابقه « کلام نور » از جمله این برنامه ها است که با توجه به اهمیت و جایگاه حدیث در روایات و از طرفی اهمیت حفظ چهل حدیث از سوی مومنان برگزار می گردد.

به گفته مدیر اداره خانواده معاونت تهذیب حوزه علمیه استان قم ، این مسابقه ویژه همسران و فرزندان طلاب(رده سنی متوسطه اول و دوم) بوده و هدف اصلی آن ارتباط جامعه مخاطب با آموزه های دینی و سیره زندگی اهل بیت(ع) بوده و تلاش می شود تا معارف دینی را وارد متن زندگی خانواده های حوزوی نماید.

وی یادآورشد: این برنامه در راستای سلسله مسابقات اداره خانواده معاونت تهذیب استان قم است که از سال گذشته شروع شده و تا پایان سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام صالحی، درخصوص مسابقه «کلام نور» تصریح کرد: برای این مسابقه، کتابچه ای مشتمل بر 40 حدیث از اهل بیت(ع) با موضوعات مورد نیاز همسران طلاب و هم چنین مسائل مبتلابه جامعه تهیه شده است که علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند کتابچه سئوالات را از دفاتر امور خانواده در سطح شهرستان قم تهیه نمایند.

وی با بیان این که جوایز ارزنده ای همچون کمک هزینه سفر عتبات عالیات، مشهد مقدس و ... برای این مسابقه در نظر گرفته شده است، آخرین مهلت شرکت در این مسابقه را اول بهمن ماه سال جاری عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: زمان آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

لازم به ذکر است، علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر می توانند با اداره خانواده معاونت تهذیب استان قم با شماره تلفن 37830947 تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha