شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام ذوالنور

حوزه/ مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رهبر با لیاقت و مردم با بصیرت به عنوان رمز ماندگاری انقلاب و نظام نام برد و تاکید کرد: تا زمانی که این دو عامل در کنار هم باشند آسیبی به نظام و انقلاب نخواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامی داشت 9 دی در مسجد امام خمینی(ره) قزوین بیان کرد: بصیرتی که 9 دی ماه را خلق کرد از جنس بصیرت شهید مطهری بود که تزویر، دورویی، نخست وزیر امام بودن، یار امام بودن و سابقه و گذشته فرد دلیلی نمی شود که حال فعلی وی با ولایت سنجیده نشود.

وی افزود: با ریزش ها اتفاق خاصی نمی افتد چرا که انقلاب اسلامی در مسیر خویش این موضوعات را در جریاناتی همچون ماجرای قائم مقام رهبری تجربه کرده است.

حجت‌الاسلام ذوالنوری ریشه دوانی ولایت در بین مردم را عامل بقا آن دانست و گفت:  ولایت از اول انقلاب نیز از طرف برخی خواص و بعضی جریانات، مظلوم بوده ولی به دلیل ریشه دوانی در مردم ماندگار و پا برجا مانده است.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه با ذکر این نکته که فتنه گران 85 درصد تمام دستورالعمل های افراد بیگانه را اجرا کردند، خاطرنشان ساخت: در 15 روز تعطیلی ترکیه به دلیل اغتشاشات، اردوغان اعلام کرد 10 میلیارد دلار به کشور خسارت وارد شد، حال ببینید در ایران  اغتشاش 8 ماه چقدر کشور را فلج کرده و خسارت های زیادی به اقتصاد کشور وارد کردند.

وی افزود: در جریان فتنه 30 نفر کشته دادیم، 143 بانک به آتش کشیده شد ده ها اتوبوس و خودرو به آتش کشیده شدند، انواع خسارت به  مترو و سایر زیرساخت های کشور وارد شد اما این افراد حتی یکبار اظهار اشتباه و ندامت نکردند چه برسد به اینکه توبه کنند.

این مقام مسئول، با اشاره به عوامل ماندگاری انقلاب و نظام اسلامی گفت:  کفایت، جامعیت و لیاقت رهبری  اولین عامل ماندگاری است و در طول تاریخ هر جا اسلام آسیب دیده به این دلیل بوده که یا مردم رهبری نداشتند یا رهبر و امام خود را کشف نکرده بودند.

وی از بصیرت و حضور مردم در صحنه به عنوان عامل دوم ماندگاری  انقلاب نام برد و عنوان کرد: حضور مردم  با بصیرت موجب ماندگاری انقلاب شده و در هر  نظامی، رهبر با لیاقت و مردم با بصیرت در کنار هم قرار گیرند این انقلاب و نظام ماندگار خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha