یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
صادقی لرستان

حوزه/ از زمان غیبت امام عصر(عج) تا به امروز اسلام و مسلمین هرچه دارند به برکت روحانیون و اهل علم است و روحانیون باید همیشه با در نظر گرفتن این مسئولیت سنگین قدر وظیفه محوله خد را بدانند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، آیت الله عباسعلی  صادقی،  در نهمین گردهمایی فصلی مدیران مدارس علمیه استان لرستان  که در مدرسه علمیه کمالیه خرم اباد برگزار شد گفت : مدیران مدارس علمیه باید با ایجاد انگیزه و علاقه در بین طلاب زمینه افزایش بحث و مباحثه در بین مبلغان افزایش دهند.

وی  با اشاره به اینکه طلاب در همه مدارس علمیه باید با عشق  و علاقه و شرکت منظم در کلاسهای درس خود سطح علمی و حوزوی خود را بالا ببرند افزود : مدیران مدارس علمیه باید با رفع پیگیری مشکلات و مسائل طلاب مدارس علمیه رابطه ای صمیمانه با آنان داشته باشند.

به گفته وی ، مدیران و مدرسان حوزه های علمی باید با در نظر گرفتن وظیفه خطیر خود نسبت به تربیت طلاب تلاش کنند طلاب روز به روز بر سطح توانیی های علمی و حوزوی خود اضافه کنند.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در ادامه با اشاره به اینکه باید در کلاسهای درس مدارس علمیه طلبه ها را به مباحثه علاقمند کرد گفت :  طلبه ها باید قبل از شروع کلاسهای درس خود مطالعه داشته باشند و بتوانند  روز به روز بیشتر تشنه فراگیری دروس حوزوی و علمی شوند.

آیت الله عباسعلی  صادقی  در پایان با اشاره به اینکه روحانیت وظیفه خطیر اطلاع رسانی دینی و تربیت  افراد جامعه را بر عهده دارد گفت : از زمان غیبت امام عصر(عج) تا به امروز اسلام و مسلمین هرچه دارند به برکت  روحانیون و اهل علم  است و  روحانیون باید همیشه با در نظر گرفتن این مسئولیت سنگین  قدر  وظیفه محوله خد را بدانند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha