دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید هاشم الشخص عربستان

حوزه/ عالم برجسته عربستانی گفت: صدای علمای متعادل ضعیف است، ولی شبکه های منحرف و تفرقه گر بسیار بلند که باید صدای آنها را خفه کنیم

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم الشخص از روحانیون عربستان سعودی، امروز در کنفرانس وحدت اسلامی در تهران گفت: باید از رهبر انقلاب و مسوولان جمهوری اسلامی ایران که راهبرد وفاق و وحدت را ترویج می کنند را الگو قرار دهیم.

وی با اشاره به این که صدای علمای متعادل ضعیف است، ولی شبکه های منحرف و تفرقه گر بسیار بلند که باید صدای آنها را خفه کنیم، تصریح کرد: هنوز فرصت ما تمام نشده و نیازمند یک کار دقیق و منسجمی هستیم که این اجلاس می تواند راهکاری را در این زمینه ارائه دهد.

این روحانی عربستانی تاکید کرد: اگر ما در مسیر پیامبر اکرم(ص) حرکت کنیم، بدون شک هیچ گاه دچار ضرر و زیان نخواهیم شد  و کشورهای نیز ما هرگز دچار توطئه از سوی شرق و غرب و این و آن نخواهد شد و هیچ کس جرات پیدا نمی کند که در برابر توانمندی های ما قد علم کند.

حجت الااسلام والمسلمین سید هاشم الشخص در پایان گفت: اگر پیرو پیامبر (ص)باشیم، حتما دنیا را اصلاح خواهیم کرد؛ جوانان مسلمان باید بدانند که آینده ما خیر و برکت خواهد بود اگر قانون ما اجرا شود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha