دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شعر حوزه

حوزه/ دومین دوره انتخابات هیات مدیره انجمن شعر حوزه برگزار شد و هیات مدیره این انجمن هفت عضو و یک بازرس دارد که هر دو سال انتخاب می شوند.

 محمدرضا شاه نظر در گفت  و گو با خبرگزاری «حوزه»، در حاشیه «دومین دوره انتخابات هیات مدیره انجمن شعر حوزه» که به همت مرکز فرهنگی- هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه در نگارستان اشراق قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری دومین دوره این انتخابات، اظهار کرد: بنا به اساس¬نامه این انجمن، هیات مدیره انجمن شعر حوزه در هر دو سال برگزار می شود که امروز شاهد برگزاری دومین دوره این انتخابات هستیم. هیات مدیره این انجمن، هفت عضو و یک بازرس دارد که امروز، 130 شاعر طلبه  از سراسر کشور دومین هیات مدیره انجمن را انتخاب کردند.

وی افزود: اعضایی که برای هیات مدیره این انجمن کاندیدا می شوند، موظف هستند که در هر ماه خود را به جلسات منظم و ماهانه انجمن شعر طلاب برسانند و در تصمیم گیر های آن شرکت کنند.

مدیر انجمن های ادبی- هنری مرکز فرهنگی دفتر تبلیغات سامانه پیامکی، پوسترهای اطلاع رسانی، کنفرانس خبری و صدا و سیما را از ابزارهای اطلاع رسانی این دوره از انتخابات عنوان و ابراز کرد: آموزش و ارتقای سطح هنری، انتشار آثار و تولیدات و برگزاری اردوهای هنری در داخل و خارج از کشور، از خدمات اداره انجمن های ادبی  هنری مرکز فرهنگی دفتر تبلیغات به این انجمن و انجمن های داستان، خوشنویسی، هنرهای تجسمی و مطالعات نظری هنر طلاب حوزه  به شمار می آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha