چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
عبدخدایی

دبیر ستاد بزرگداشت شهید نواب صفوی و کنگره شهدای فدائیان اسلام از برگزاری این مراسم با پیام آیت الله العظمی جوادی آملی و سخنرانی سرلشگر فیروزآبادی، در روز پنج شنبه ۲۵ دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، محمد مهدی عبد خدایی، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: همزمان با پنجاه و نهمین سالروز شهادت نواب صفوی، کنگره شهدای فدائیان اسلام با همکاری شهرداری قم، موسسه فرهنگی قرآن و عترت شهید نواب صفوی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیما و بنیاد تعاون سپاه، در قم برگزار می گردد.

دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام ادامه داد: در این همایش  پیام تصویری حضرت آیت الله جوادی آملی پخش می شود و سرلشکر بسيجي سيد حسن فيروزآبادي، رييس ستاد کل نيروهاي مسلح در خصوص موضوع بزرگداشت شهدای فدائیان اسلام به ایراد سخن می پردازد.

وی خاطر نشان کرد: مراسم کلنگ زنی احداث مجموعه مذهبی و فرهنگی شهید نواب، در کنار مزار این شهید، در آرامستان وادی السلام قم، از دیگر برنامه های این مراسم است.

عبدخدایی در پایان با اشاره به اعلام این که در آستانه پنجاه و نهمین سالروز شهادت شهید نواب صفوی،  یادواره های سراسری در استان ها برگزار می شود، گفت: مراسم بزرگداشت شهدای فدائیان اسلام در تهران نیز روز شنبه 27 دی ماه، با سخنرانی وزیر دادگستری، در مسجد امام حسین(ع) واقع در میدان امام حسین(ع) برگزارخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همایش "شعر و ادبیات" در پاسداشت شهید نواب صفوی نیز شنبه 27دی ماه از ساعت 14 تا 18 در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می گردد.

 انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha