جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نجوم

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سیدالشهداء(ع) خرمشهر از برگزاری دوره آشنایی با علم نجوم با حضور اساتید مجرب و با استفاده از تجهیزات ستاره شناسی خبر داد.

حجت الاسلام عبدالله بحرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره های فوق برنامه ای در مدرسه علمیه سیدالشهداء(ع) خرمشهر، اظهار داشت: کادر آموزشی مدرسه سیدالشهداء(ع) در راستای تقویت ابعاد علمی طلاب اقدام به برگزاری دوره های آموزشی فوق برنامه ای کرده است.

وی، برگزاری دوره های نقد یمانی و جریان شناسی را یکی از این برنامه ها عنوان کرد و گفت: در این دوره که با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد، مباحثی همچون تاریخچه یمانی، افکار و انحرافات یمانی، مطرح و بررسی شدند.

حجت الاسلام بحرانی، یکی از برنامه های ویژه کادر آموزشی مدرسه علمیه سید الشهداء(ع) را برگزاری دوره نجوم عنوان کرد و افزود: از آنجایی که طلاب علاقمندی زیادی برای آشنایی با علم نجوم داشتند، اساتیدی مجرب از سطح استان را برای تدریس به این مدرسه دعوت کرده و دوره نجوم را به مدت سه روز، با استفاده از تجهیزات ستاره شناسی، برگزار کردیم.

مدیر مدرسه علمیه سیدالشهداء(ع) خرمشهر، با اشاره به سرفصل های این دوره سه روزه، بیان داشت: ماه شناسی و نحوه رؤیت ماه، ستاره شناسی، آشنایی با معادلات نجومی و دیگر موضوعات مرتبط از صرفصل های مطرح شده در این دوره بود که خوشبختانه بازخورد مطلوبی از سوی طلاب به همراه داشت.

حجت الاسلام بحرانی با اشاره به برگزاری امتحانات نیم سال اول تحصیلی، گفت: خوشبختانه طلاب آمادگی خوبی برای شرکت در این امتحانات داشته و دارند که علت این مهم نیز برگزاری دوره های آموزشی در مقاطع متخلف سال بوده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha