جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌‌الاسلام طیبی فر

حوزه/ فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) گفت: اساتید حوزه علمیه نقش مهمی در راستای استمرار، حفاظت، تبیین و گسترش انقلاب اسلامی برای افکار هزاران تشنه معنویت در دنیا را دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر  شامگاه چهارشنبه در گردهمایی اساتید بسیجی حوزه علمیه قم با اشاره به فرا رسیدن ماه بهمن، اظهار داشت: طلوع فجر انقلاب اسلامی نماد روشنایی و بیداری می داد و قرن چهاردهم باید با حرکت یکی از فرزندان پیامبر(ص) و مکتب امام صادق(ع) دگرگونی خاصی پیدا می کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با چهار شاخصه معماری، فرماندهی، فقاهت و زعامت پای بر میدان گذاشت تا کوه ظلمت لیبرالیسم، مارکسیسم و افکار التقاطی را درهم شکند، گفت: با فرمان امام راحل، حکومت نظامی در عصر روز بیست و یکم بهمن سال 57 شکست و افکار پهلوی درهم گسست.

فرمانده تیپ 83 تبلیغی رزمی امام صادق(ع) تصریح کرد: پیروزی انقلاب، سرآغاز بیداری اسلامی بود و امروز ابرجنایتکاران دنیا تنگی نفس گرفته اند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر در پایان با اشاره به اینکه امروز دنیا نیازمند افکار انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: اساتید حوزه علمیه نقش مهمی در راستای استمرار، حفاظت، تبیین و گسترش انقلاب اسلامی برای افکار هزاران تشنه معنویت در دنیا را دارند.

انتهای پیام/313 /33

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha