چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
12

رژیم صهیونستی و جریان های تکفیری هر دو نقشی مشترک را در پروژه اسلام ستیزی دارند، بدنبال نابودی اسلام و از بین بردن جبهه مقاومت اسلامی هستند.

 حجت الاسلام اکبر ذوالفقاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، تصریح کرد: نقش رسانه ها در آگاهی و هوشیاری جوامع بشری بخصوص جوانان سازنده و کلیدی است.

وی با بیان اینکه منابع اصلی و شناخته شده اسلام باید به طور گسترده در اختیار عموم جوانان قرار بگیرد، ابراز داشت: جوانان غربی باید به کتب اصلی اسلام رجوع نمایند که کتب شیعه بهترین آنهاست.

امام جمعه خور و بیابانک با بیان اینکه داعش  ناخواسته، به تقویت بنیان و ارزش های شیعه کمک کرده است تصریح کرد: جریانی که علیه شیعه بوجود آمد و در سايه  کارهایی که انجام داده است و برخی از رهبران افراطی اهل سنت که از آن حمایت کردند، در نهایت به تقویت شیعه و شناخت مبانی شیعه در جهان منجر شده است.

حجت الاسلام ذوالفقاری افزود: رژیم صهیونستی و جریان های تکفیری هر دو نقشی مشترک را در پروژه اسلام ستیزی دارند، بدنبال نابودی اسلام و از بین بردن جبهه مقاومت اسلامی هستند.

وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با جریان های تکفیری هم پیمان هستند زیرا هر دو طرف خدمات متقابلی را نسبت به هم انجام می دهند و در جبهه ای مشترک علیه مردم سوریه، عراق، حزب الله و مقاومت اسلامی می جنگند.

ذوالفقاري افزود:صهیونیسم جهانی با همراهی کشورهای غربی در توطئه ای شوم دست به پروژه اسلام هراسی زدند و در پی آسیب رساندن و اهانت به مقدسات اسلامی و پیامبر گرامی اسلام(ص) هستند

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha