دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 344005
۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
حجت الاسلام حاج صادقی

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: روحانیت پرچمدار جهاد فرهنگي است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از فارس، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی، جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، در همايش بصيرت افزايي بسيج طلاب و روحانيون شيراز، با تاکید براینکه دشمن همواره درکمین است تا به اسلام ضربه بزند، اظهارداشت: امروز هدف  اصلی استکبار نابود كردن حيات ديني ماست و در این مسیر تلاش بسیار می نمایند.

وی جايگزيني اسلام تكفيري به جاي اسلام ناب محمدي(ص) را از برنامه هاي دشمن در این راستا عنوان نموده و ادامه داد: ترويج اسلام سكولاريستي يا همان اسلامي كه در آن جهاد و جنب وجوش نباشد از ديگر برنامه هاي دشمن بوده وحوزه هاي علميه ما بايد در این زمینه هوشيار باشند.

حجت الاسلام حاج صادقی ، جدا كردن امت با ولايت را از دیگر تلاش های دشمنان اعلام کرده و گفت: دشمنان از این مطلب غافل اندکه بین مردم و ولایت ارتباط ناگسستنی وجود دارد ولی با این حال دشمن در حال سم پاشی است.

وي تصریح کرد: از دیگر اهداف دشمن ، جايگزيني روحيه رفاه طلبي به جاي روحيه شهادت طلبي است كه در تلاش اند در  همین زمینه، با ترويج بد حجابي وگناهان اجتماعي، بعد جهاني انقلاب اسلامي را از بين ببرند.

حجت الاسلام حاج صادقی، در پایان بر نقش روحانیون در این زمینه اشاره و خاطرنشان ساخت : پرچمدار جهاد فرهنگي بايد حوزه و روحانيت باشد و تلاش کند تا دسیسه های دشمنان را خنثی نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha