جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سبحانی

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی با بیان این که امروز مسئله بدحجابی در جامعه حل نشده است، اظهار داشتند: باید در تمام کشور امر به معروف و نهی از منکر باشد؛ قدرت و امکانات وجود دارد و این مسئله را رفع کنید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید عصر امروز در دیدار با قالیباف شهردار تهران، با اشاره به آیه 41 سوره حج، اظهار داشتند: 22 بهمن یکی از مصادیق این آیه است؛ قرآن ما همانند آفتاب است که بر تمام آفاق می تابد و اختصاص به یک قرن ندارد.

ایشان تصریح کردند: در نظام سابق چندسال تلاش می کردیم تا دبیرستان علوی را راه اندازی کنیم و هرگز اجازه نمی دادند یک دانشکده داشته باشیم؛ بستر امور دست کسانی بود که نسبت به دین علاقه ای نداشتند اما خداوند در 22 بهمن همه نهادها را در اختیار روحانیت قرار داد.

معظم له با تاکید بر اینکه برای نعمت باید شکر کرد، گفتند: شکر نعمت این است که نظام را تحت چهار اصل نماز، صدقه، امر به معروف و نهی از منکر نگاه داریم.  

حضرت آیت الله سبحانی با بیان اینکه امروز مسئله بدحجابی و بی حجابی در جامعه حل نشده است، اظهار داشتند: باید در تمام کشور امر به معروف و نهی از منکر باشد؛ قدرت و امکانات وجود دارد و این مسئله را رفع کنید.

ایشان با اشاره به صدور مجوز برای  تک خوانی زنان گفتند: این  مسئله به امارات و کشورهای عربی منتقل می شود و می گویند؛ نظام جمهوری اسلامی بیخود ادعا می کند که اسلامی است.

این مرجع تقلید تصریح کردند: بخش فرهنگی شهرداری تهران قوی است، اماباید قوی تر نیز شود.

حضرت آیت الله سبحانی بر لزوم وجود گلدسته در مساجد تاکید کردند و گفتند: مهمانان خارجی که به کشور می آیند نسبت به این مسائل دقت می کنند. 

ایشان در پایان خاطرنشان کردند: شهرداری تهران مسائل دینی را در تخریب منازل و طرح ها رعایت کند و البته نباید مردم نیز جلوی پیشرفت ها را بگیرند یا طمع ورزی کنند، اما حتما باید رضایت طرفین صورت گیرد؛ این مسئله گاهی در شهر قم رعایت نمی شود.

انتهای پیام/313 /33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha