چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
22 بهمن

حوزه/ گردهمایی روحانیون طرح هجرت بلند مدت استان کرمانشاه، در محل مدیریت حوزه این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، گردهمایی روحانیون هجرت بلند مدت استان کرمانشاه، امروز با حضور مسئولین حوزه، در مدیریت این استان برگزار و مسایل و مشکلات پیش رو مورد بررسی قرار گرفت .

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، در این جلسه اظهار داشت: نقش مبلغین در عرصه‌های مختلف بسیار مهم، ارزنده و کارساز است، لذا باید نسبت به وقایع روز کشور آگاه و مطلع باشند تا بتواند در زمینه های مختلف اطلاعات و راهنمایی‌های  کاملا درست در اختیار مردم قراردهند.

حجت الاسلام موسوی، در ادامه با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بیان داشت:  در این برهه از زمان، مبلغین که به طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند، باید آنان را به حضور گسترده  و پررنگ تر از گذشته در راهپیمایی یوم الله دهه مبارک فجر دعوت نمایند تا مشت محکمی بر دندان دشمنان اسلام ناب محمدی باشد.

حجت الاسلام محمدی فر، معاون تهذیب و تبلیغ حوزه کرمانشاه، نیز در این جلسه با اشاره به برنامه های حوزه برای مبلغان، گفت: در راستای ارتقاء سطح علمی و آگاهی های مبلغان ،از یک مشاور متخصص حوزه دعوت شده است تا در زمینه های تبلیغی و مسایل روز  به مبلغین مشاوره دهد.

وی  افزود : امروز باید مبلغان طرح هجرت در زمینه جذب دانش آموزان مستعد به حوزه تلاش های لازم را انجام دهند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha