یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علمای بحرین

تنها راه خروج از بحران سیاسی و حقوقی کشور، گفتگوی جدی میان معارضان برای رسیدن به درمان این بیماری است، نه ایجاد اوضاع امنیتی که این روزها حکومت بحرین پیش گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در چهارمین سالگرد انقلاب 14 فوریه بحرین، علمای این کشور تاکید کردند ملت بحرین به راه خود ایمان دارند و تا رسیدن به خواسته های مشروع خود به این راه ادامه می دهند و همین نیز عامل ایستادگی آنها در برابر سیاست های سرکوبگرایانه و شکنجه ها و بازداشت و لغو تابعیت ها توسط نظام بحرین می باشد.

علمای بحرین در بیانیه خود اعلام کردند بار دیگر با ملت بحرین برای تحقق اهداف این انقلاب مبارک تجدید پیمان می کنند؛ چرا که این ملت خواسته هایی مشروع و عادلانه دارد و خواستار اصلاحات واقعی و نجات کشور از فساد و تبعیض و استبداد و دیکتاتوری و برقراری عدالت و برابری میان شهروندان و مشارکت واقعی آنها در اداره کشور در یک نظام دموکراتیک هستند که در این نظام مردم در راس قدرت و اساس مشروعیت آن باشند.

علمای بحرین در این بیانیه تصریح کردند: نظام بحرین همچنان به سیاست سرکوب و مخالفت با اراده ملت ادامه می دهد و اراده جدی برای ایجاد اصلاحات ندارد.

در این بیانیه تاکید شده که تنها راه خروج از بحران سیاسی و حقوقی کشور، گفتگوی جدی میان معارضان برای رسیدن به درمان این بیماری است، نه ایجاد اوضاع امنیتی که این روزها حکومت بحرین پیش گرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha