یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ میثم سلمان

حوزه/ شیخ میثم سلمان گفت: شهروندی برابر در بحرین زمانی حاصل می شود که تمام اقشار جامعه در تشکیل دستگاه امنیتی و نظامی و تعیین سیاست های امنیتی سهیم باشند و نظامی عادلانه از طریق انتخاباتی پاک تشکیل شود

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزای «حوزه»، شیخ میثم سلمان مسؤول بخش آزادی های ناظر حقوق بشر تاکید کرد شهروندی برابر در بحرین زمانی حاصل می شود که تمام اقشار جامعه در تشکیل دستگاه امنیتی و نظامی و تعیین سیاست های امنیتی سهیم باشند و نظامی عادلانه از طریق انتخابات پاک تشکیل شود که ضامن تحقق مساوات میان شهروندان باشد.

پایگاه جمعیت الوفاق نیز تاکید کرده است مقامات بحرینی همچنان اصرار دارند حکومت حق بخش ویژه ای از شهروندان باشد نه تمام آنان و در این زمینه دست به اقدامات تبعیض آمیز می زند و نتیجه اعتراض های شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق در این زمینه نیز بازداشت وی بوده است.

وی خاطر نشان کرد حقوق شهروندی برابر، از بسال 1919 موضوع مطالبات مردمی در بحرین بوده در حالی که نظام بحرین از هیچ ظلمی در حق مردم دریغ نمی کند.

شیخ میثم تاکید کرد: حقوق شهروندی برابر از طریق دولتی منتخب ایجاد می شود که نماینده آراء مردم باشد نه حکومتی که از 43 سال پیش بر سر کار است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha