یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
15

حوزه/ در نشستی با حضور مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه کشور و مدیر و معاونین حوزه علمیه استان، مسائل و مشکلات حوزه این استان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، عباس علم الهدی، مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه کشور به همراه نمایندگان معاونت های ستادی حوزه، در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه استان ایلام و معاونان استانی، به بررسی مسائل و مشکلات حوزه این استان پرداختند.

مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه کشور در این نشست، حوزه استان ایلام را با نشاط ، پویا و موفق ارزیابی کرد و گفت: مشکلات مالی نمی تواند مانع رشد مانع حوزه ها شود.

وی با تقدیر از تلاش های مدیر و معاونین حوزه علمیه استان ایلام، خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات حوزه استان پس از جمع بندی، به آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور ارائه خواهد شد، تا انشاء الله با حمایت و مساعدت ایشان، شاهد پویایی هرچه بیشتر حوزه این استان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، مدیر حوزه استان ایلام نیز در این نشست، با تقدیر از سفر مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه های کشور و نمایندگان معاونت های ستادی حوزه به این استان، خواستار حمایت و مساعدت بیش از پیش مسئولان ارشد حوزه از حوزه های استان ها و شهرستان ها شد.

در این نشست همچنین معاونان حوزه علمیه استان ایلام، گزارشی از فعالیت ها، برنامه ها و مشکلات حوزه کاری خود ارائه دادند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha