یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای قرآنی کشور، با پیام آیت الله العظمی جوادی آملی، در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با برگزاری مراسم افتتاحیه سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط «احمد شحات احمد السید» قاری مصری، در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز ،‌ این مسابقات رسماً در شهر تبریز آغاز شد.

در مراسم افتتاحیه این مسابقات حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و آیت‌الله مجتهد شبستری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی به عنوان سخنرانان اصلی به ایراد سخن پرداختند.

پخش پیام تصویری آیت‌الله العظمی جوادی آملی و ارائه گزارشی از روند برگزاری مسابقات به میزبانی تبریز توسط حجت‌الاسلام شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی به ایراد سخن پرداختند.

اجرای گروه تواشیح طه و ابتهال‌خوانی سیدکریم موسوی، مبتهل‌خوان ممتاز کشورمان از دیگر برنامه‌های برای این مراسم بود.

پایان‌بخش مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات نیز قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط سیدجواد حسینی قاری بین‌المللی قرآن خواهد بود.

برپایه این گزارش، این مراسم به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما و نیز رادیو قرآن به روی آنتن رفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha