جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جمشیدی

حوزه/ مدیرحوزه های علمیه خواهران کشور گفت: تعاون، همدلی و نگاه خدمتگزاری در بین مدیران و دست اندرکاران، رمز موفقیت و سّر پویایی حوزه های علمیه خواهران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی امروز در مراسم تکریم و معارفه معاونین جدید حوزه های علمیه خواهران اظهارداشت: امروز به حول و قوه الهی حوزه های علمیه به جایگاهی از علم و دانش افزایی رسیده که توانسته گام های موثری در مقابله با هجمه دشمنان بردارد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: اکنون در فضای مجازی 4 هزار طلبه خواهر در حال فعالیت تبلیغی هستند که این فعالیت در هر ماه قریب به 4 میلیون بازدید کننده دارد و این امر سرمایه فراوانی برای حوزه‌های علمیه است.

عضو ستاد پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید افزود: اکنون در سراسر کشور قریب به 70 هزار طلبه در467 واحد آموزشی در حال تحصیل داریم؛ همچنین قریب به 90 طلبه خواهر در چهار سطح به تحصیل فارغ التحصیل شده اند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این‌که یکی از مخاطبان اصلی تهاجم فرهنگی دشمنان، بانوان هستند، اظهار داشت: امروز سپاه عظیم علمی - فرهنگی خواهران که از برکات انقلاب اسلامی است، در صحنه‌های مختلف مشغول مقابله با این تهاجم فرهنگی دشمنان هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی تصریح کرد: طی این سالها 12 هزار نفر از طلاب خواهر وارد آموزش پرورش شده و بیش از600 هزار فرصت تبلیغی ایجاد کرده‌اند؛ هر مدرسه علمیه برای ما ضمن واحد آموزشی بودن، کانونی برای نشر معارف و تربیت است.

وی در ادامه تصریح کرد: 29 هزار خواهر طلبه در آموزش و پرورش داریم که به مشاوره، بیان احکام و تبلیغ می‌پردازند، ولی باز هم این حضور کم است؛ چون حوزه علمیه خواهران ظرفیت پذیرش افراد بیشتری را داشته و توانایی های فراوانی برای امر تبلیغ دارند که باید از آنها بهره گرفت.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران بیان داشت: در استان‌های که مذاهب مختلفی وجود دارد، درب حوزه‌‌های علمیه خواهران به روی همه خواهران با هر مذهبی باز بوده و می‌توانند از آن بهره گیرند.

انتهای پیام  17/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha