دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تخریب مساجد

حوزه/ رسانه ها اعلام می کنند که 90 درصد این مساجد بازسازی شده که این ادعا خلاف واقع است ضمن آنکه از بازسازی برخی مساجد سه ماه می گذرد اما همچنان درهای آنها بسته است!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ محمد المنسی مسؤول پرونده مساجد تخریب شده بحرین می گوید: اکنون چهار سال از تخریب 38 مسجد توسط نظام بحرین در سال 2011 می گذرد و ما همچنان شاهد  پیامدهای متکرر این اقدام هستیم و مردم همچنان برای بازسازی و دیوار کشی محدوده این مساجد تلاش می کنند.

المنسی گفت: وزارت اوقاف بحرین تلاش می کند از پذیرفتن تبعات و پیامدهای شرعی و قانونی این جنایت بزرگ طفره برود و از قبح این گناه بزرگ و پلیدی مرتکبان آن بکاهد، اما مردم همچنان برای بازسازی مساجد تخریب شده و مجازات عاملان این گناه بزرگ اصرار دارند.

وی ضمن بیان پرسشی در مورد علت تاخیر در بازسازی مساجد تخریب شده گفت: اکنون پس از چهار سال از تخریب این مساجد، رسانه ها اعلام می کنند که 90 درصد این مساجد بازسازی شده که این ادعا خلاف واقع است و تازه مطرح کرده اند که قرار است در آینده با عاملان این جنایت برخورد قانونی شود. و پس از همه اینها باید مشخص شود که چرا نظام در بازسازی این مساجد محل اصلی برخی از این مساجد را تغییر داده و این کار با چه مستند شرعی و قانونی صورت گرفته است؟

المنسی افزود: برخی از مساجد سه ماه پیش، بازسازی آنها به اتمام رسیده، اما همچنان درهای آنها بسته است و در اختیار نمازگزاران قرار نگرفته و علاوه بر این سرنوشت سایر مساجدی که بازسازی آنها هنوز آغاز نشده در دست ابهام است مانند مسجد العلویات منطقه الزنج و مسجد ابوذر غفاری در نویدرات.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha