یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
روستاآزاد

حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: حوزه خوزستان نیازمند توسعه بیش از پیش و همه جانبه است تا إن شاءالله شاهد گسترش فرهنگ ناب شیعی در جای جای میهن عزیز اسلامی ایران به ویژه خوزستان باشیم.

حجت الاسلام سعید روستا آزاد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان این که دفتر تبلیغات اسلامی ۵ شعبه فعال در تهران، اصفهان، مشهد، سیستان و بلوچستان و خوزستان دارد، بیان داشت: با اینکه دفتر خوزستان، آخرین و جدیدترین دفتر نمایندگی در بین شعب استانی است، اما تا امروز عملکرد و فعالیت های خوبی داشته تا جایی که در رده بالایی نسبت به سایر استان ها قرار گرفته است.

وی به بخشی از فعالیت های صورت گرفته در دفتر خوزستان اشاره کرد و افزود: این دفتر تاکنون در بسیاری از موارد همچون آموزش مبلغان در زمینه های فرق، ادیان، مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع) و همچنین نقد وهابیت برای طلاب، معلمان و مربیان آموزش و پرورش و سایر نهادهای دولتی و خصوصی، فعالیت داشته و علاوه بر آن در زمینه اعزام مبلغ نیز کوشا بوده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: عملکرد چندین ساله دفتر خوزستان، نشان دهنده روحیه جهادی مسئولان این مجموعه است و امیدواریم فعالیت های گسترده تری را با همکاری مدیریت حوزه علمیه استان انجام دهد.

حجت الاسلام روستا آزاد در پایان با بیان این که حوزه خوزستان نیازمند توسعه همه جانبه است، گفت: معاونت فرهنگی دفتر تبلیغات برای توسعه فعالیت های دفتر خوزستان مساعدت و همکاری های لازم را انجام خواهد داد تا إن شاءالله شاهد گسترش فرهنگ ناب شیعی در جای جای میهن عزیز اسلامی ایران به ویژه خوزستان باشیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha