دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسینی خراسانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر امروز جامعه ایرانی و مسئولان قدر نعمت ولایت، رهبری، انقلاب، نظام و امنیت را ندانند، معلوم نیست این نعمت تا ابد باقی بماند. بنابراین حفظ نظام و انقلاب و ارزشهای دینی از ضروری ترین کارها است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین احمدحسینی خراسانی، در مراسم  شهادت حضرت فاطمه(س) که با حضور علما، اساتید و عموم شیفتگان آن حضرت در مؤسسه فقهی دارالثقلین قم برگزارشد، گفت: احیاء سبک زندگی  فاطمی احیاء همه ارزشهای دینی و از بین رفتن سلطه حاکمان است.

وی افزود: در جامعۀ اسلامی فرهنگ ناب فاطمی باید به اجرا در بیاید. بنابراین زنده نگه داشتن فرهنگ فاطمی  برای در امان ماندن از شرِّ ظالمان یک ضرورت است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی اظهارداشت: فرهنگ فاطمی، فرهنگ جهاد، ایثار، بندگی محض از خدا، پاک بودن، با عفت بودن، صداقت در  گفتار و عمل است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در فرهنگ فاطمی اطاعت و حمایت از ولایت از اهمیت بالایی برخوردار است و  در سایه این فرهنگ و ولایت  است که امنیت در جامعه اسلامی برقرار می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی اظهارداشت: هر کس از ولایت دور باشد و حضرت علی(ع) را با عنوان ولیّ خدا قبول نداشته باشد  از شرّ شمشیرهای امثالی چون حجاج بن یوسف در امان نخواهد بود.        

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: اگر اجازه می دادند، کسی که برگزیده خدا بود بر مسند ولایت و حکومت جامعه اسلامی قرار می گرفت امروز  وضع دنیا و ممالک اسلامی این گونه نبود.

این استاد حوزه ادامه داد: وقتی در مسیر حق و حقیقت و اجرای فرمان الهی انحراف ایجاد شود، خدا هم  کسانی را  با شمشیر و خنجر بر آنها حاکم می کند این وعده الهی است. هر جامعه ای که قدر نعمت را نداند و کفران بورزد، خدا نعمت را از آن جامعه می گیرد.

وی خاطر نشان ساخت: اگر امروز بدان روزگار در لباس تروریست به جان مال و ناموس مردم در سراسر جهان افتاده اند، همه به خاطر نافرمانی از ولی خدا و عبور کردن از خط ولایت وکنار گذاشتن رکن اسلام ، یعنی ولایت حضرت علی(ع) است. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی اظهارداشت: این وعده خدا است اگر امروز جامعه ایرانی و مسئولان  قدر نعمت ولایت، رهبری، انقلاب، نظام و امنیت را ندانند، معلوم نیست این نعمت تا ابد باقی بماند. بنابراین حفظ نظام و انقلاب  و ارزشهای دینی از ضروری ترین کارها  است.

انتهای پیام: 40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha