جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نبیل قاووق

حوزه/ داعش و النصره خود را برای جنگی طولانی علیه لبنان آماده می کنند و منتظر آب شدن برف ها هستند و تنها راه پیش روی لبنان مبارزه و پیروزی است و البته لبنان با تکیه بر ارتش و ملت و مقاومت می تواند پیروز شود

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ نبیل قاووق نایب رییس شورای اجزایی حزب الله در مراسم بزرگداشت روز معلم در دبیرستان کامل الصباح در النبطیه گفت: ما امروز از خطر تکفیری ها صحبت می کنیم که از جرود واقع در شرق لبنان ما را تهدید می کند و شاهد این هستیم که داعش و النصره در مورد مسایل سوریه با هم اختلاف دارند اما در مورد مساله عرسال با هم به توافق رسیده اند.

شیخ نبیل قاووق گفت: خطر تکفیری ها در عرسال احساس می شود و در نتیجه لبنان باید برای مبارزه با آنها آماده باشد؛ چرا که داعش و النصره خود را برای راه انداختن جنگی جدید علیه لبنان آماده می کنند و منتظر آب شدن برف ها هستند و تنها راه پیش روی لبنان مبارزه و پیروزی است و البته لبنان با تکیه بر ارتش و ملت و مقاومت می تواند پیروز شود.

وی افزود: لبنانی که اسراییل را شکست داد، توانست تکفیری های بوکو حرام را نیز شکست دهد و آنها را در مرزهای لبنان متوقف کند، زیرا لبنان با تکیه بر ارتش و ملت و مقاومت در امان است.

شیخ قاووق گفت: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم تکفیری ها جنگی را به لبنان تحمیل کرده اند که طولانی است و لبنانی ها راهی جز محافظت از کشور و حفظ ثبات داخلی و اتحاد ملی پیش روی خود ندارند.

وی افزود: یکی از ضرورت های لبنان برای مواجهه با دشمنان خود، کنار گذاشتن اختلافات داخلی و انتخاب هرچه زودتر رییس جمهور است و نامزد مورد نظر ما برای ریاست جمهوری نیز برای همه معلوم است و انتخاب شده و  انتخاب وی نیز ارتباطی با نمایش های سیاسی و مذاکرات هسته ای ندارد بلکه انتخاب این نامزد با توجه به مصالح ملی لبنان صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha