پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام حمید ارشاد ارومیه

جمعی از طلاب معیل شهرستان ارومیه در قالب برگزاری نشستی ، اصول و مهارت‌های زندگی را فراگرفتند.

حجت‌الاسلام ارشاد، معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری حوزه با اعلام این مطلب اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که در این استان در اولویت امور تهذیبی قرارگرفته ، برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی برای  طلاب معیل است.

وی  با اشاره به اهمیت این کلاس‌ها افزود: در این  برنامه طلاب معیل به همراه همسران  خود حضورداشته و ضمن آشنایی با مبانی  دینی  و آموزه‌های سبک زندگی دینی، راهکارهای بهتر زندگی کردن و روش صحیح برخورد باهم را فرامی‌گیرند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان آذربایجان غربی،  تصریح کرد: در همین راستا جلسه‌ای با حضور اساتید مشاوره  مطرح حوزوی برای طلاب معیل مدارس علمیه شهرستان ارومیه که بالغ‌بر 70 نفر هستند، برگزار شد.

وی در ادامه، بازدید از مدارس علمیه شهرستان‌های جنوب استان آذربایجان غربی را از دیگر برنامه‌های معاونت تهذیب استان برشمرد و گفت: در طی دو روز از 4 مدرسه علمیه امام رضا(ع) میاندوآب، امام باقر(ع) شاهین‌دژ، رسول اکرم(ص) تکاب و امام صادق(ع) نقده  بازدید صورت گرفت معاونت تهذیب استان مشکلات  تهذیبی را موردبررسی قرار داد.

حجت‌الاسلام ارشاد، اذعان داشت: در  این برنامه دو روزه علاوه بر جلسات عمومی با طلاب ،اساتید و مدیران ، نشست‌های خصوصی هم با طلاب برگزار و مشکلات آن‌ها بررسی شد.

وی در پایان ، برگزاری طرح «تصحیح الصلاة» را از دیگر برنامه های تهذیبی این استان عنوان و یادآورشد: در این طرح که هم اکنون روزهای آخر خود را می گذراند، کل طلاب پایه های استان، از لحاظ قرائت مورد بررسی و سنجش قرار می گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha