دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام فرجام

حوزه/ در جلسه شوراي استاني حوزه علميه خراسان جنوبي بر معرفی بزرگان و شهدای روحانی به جامعه به ویژه جوانان و جذب حداکثری تاکید شد.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمين فرجام، در چهل و دومين جلسه شوراي استاني حوزه علميه خراسان جنوبي، در بیرجند با اشاره به اينكه جلسات شوراهاي استاني نمايندگي ها بركت هاي زيادي داشته است، ابراز كرد: سياست كلي آيت الله واعظ طبسي و به تبع آن حوزه علميه خراسان، جذب حداكثري نظرات كارشناسان و مشاركت كامل همه حوزويان و صاحب نظران آ در ارائه پيشنهاد و برنامه ريزي ها است.

مدير اجرایی حوزه علميه خراسان در ادامه از مسئولان حوزه خراسان جنوبي خواست تا براي رشد تبليغ، آموزش، پژوهش و امور قرآني برنامه ريزي كنند.

وی بر تقويت مدارس علميه شهرستان ها تاكيد و خاطر نشان كرد:  انتظار رهبرمعظم انقلاب در زمينه حفظ قرآن، يكي از كارهايي است كه حوزه خراسان جنوبي مي تواند در زمینه حفظ، فهم و انس بيشتر طلاب با قرآن برنامه ريزي داشته و فعالیت موثر داشته باشد.

در ادامه اين جلسه، حجت الاسلام و المسلمين رضايي، امام جمعه بیرجند و رئيس شوراي حوزه استان خراسان جنوبی با ارائه گزارشي از وضعيت و فعاليت هاي اين حوزه، ابرازداشت: مي بايست نسبت به بزرگان و پيشكسوتان حوزوي اين خطه و نيز شهداي روحاني توجه بيشتري شود و آنان را به طلاب جوان و مردم شناساند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha