جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
موسوی مقدم معاون امور مجلس صدا سیما

معاون امور مجلس و استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز جنگ رسانه ای به معنای واقعی کلمه وجود داشته و دشمنان به گونه ای بمباران اطلاعات می کنند که لباس حق بر تن باطل جلوه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم، معاون امور مجلس و استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی، امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، اظهار داشت: امروزه نوع تهاجمات تغییر کرده و جای خودش را به نبرد فرهنگ و رسانه داده است؛ در جنگ فرهنگی و رسانه ای یکی از شاخصه های مهم سرمایه ها و داشته های عظیم اعتقادی و فرهنگی خودمان است.

وی با بیان اینکه مهم ترین دغدغه بشر در قرن 21 این است که از داشته های فرهنگی خود حداکثر بهره برداری و استفاده را ببرد،ادامه داد: امروز جنگ رسانه ای به معنای واقعی کلمه وجود داشته و دشمنان به گونه ای بمباران اطلاعات می کنند که لباس حق بر تن باطل جلوه می کند.

وی بیان کرد: اگر در چنین نبردی، اخلاق، صداقت و درستی حاکم نباشد بلای عظیمی بر سر اخلاق فردی و اجتماعی خواهد آمد و تبعات بسیار فراوانی در پی خواهد داشت.

معاون امور مجلس و استان های صدا و سیما، افزود: رسانه جمهوری اسلامی ایران با محوریت اخلاق، صداقت و درستکاری و بیان آنچه که از فرهنگ و اعتقادات خود مشغول فعالیت بوده و در این هجوم نابرابر رسانه ای ایستادگی کرده و با وجود اشکالات فراوان مقاومت خود را حفظ کرده و پیشرفت روز افزون داشته و در دنیا جزو رسانه هایی است که اعتماد مخاطبین را به خود جلب کرده است.

وی خاطر نشان کرد: مهمترین ماموریت و وظیفه شبکه های استانی،  برجسته سازی، معرفی و تبیین داشته ها و سرمایه های فرهنگی،اعتقادی و اخلاقی است و وجود شبکه های استانی یک حرکت بی نظیر در جهان می باشد.

معاون امور مجلس و استان های صدا و سیما، بیان کرد: اندیشمندان، علما، فرهیختگان و بزرگان می توانند از این عرصه استفاده و شبکه های استانی نیز باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرده و تمام قد در خدمت توسعه استان باشند.

حجت الاسلام موسوی مقدم در پایان با تقدیر از زحمات چند ساله آقای علی نواداد، مدیر کل سابق صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی برای آقای سید محسن لطیفی، مدیرکل جدید این سازمان آروزی موفقیت کرد.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha