یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 347550
۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
عباس مسعودی-  کرج

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر حضور طلاب در مناطق روستایی از استقرار ۵۰ روحانی به صورت ثابت در روستاهای پرجمعیت این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج،حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی ، طی سخنانی،  با بیان اینکه در سال گذشته ۶۶۵ گفتمان دینی- فرهنگی دراین استان برگزار شد، گفت: از این تعداد ۶۴۰ گفتمان عمومی و دانش آموزی با حضور ۴۰ هزار و ۲۰۰ نفر انجام شد.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به برگزاری این گفتمان ها در ۳۰ موضوع مختلف، ادامه داد: همچنین ۲۵ گفتمان نیز در بخش حوزوی و دانشجویی با حضور یک هزارو ۵۰ نفر با موضوعاتی همچون عفاف و حجاب، سیره زندگی پیامبر (ص)، مناسبت ها، سبک زندگی فاطمی، روز جوان، زن و خانواده، نقش مرجعیت رهبری در اسلام، فرق و ادیان و.. . برگزار شد.

وی، برگزاری یک‌هزار و ۲۶۵ برنامه عزاداری در ایام فاطمیه، حضور روحانیون در ۲۰۰ جلسه سخنرانی روستایی، برگزاری ۳۶۵ مراسم محوری و گفتمان و مسابقه کتاب خوانی در ایام ولادت حضرت زهرا (س)، برگزاری ۳۶۵ گفتمان و نشست تخصصی با موضوع روز معلم و استاد شهید مطهری را از دیگر برنامه ها برشمرد.

حجت الاسلام مسعودی، تاسیس بانک اطلاعات اساتید دینی در البرز را از دیگر فعالیت های تبلیغات اسلامی در سال ۹۳ دانست و افزود: تاکنون ۵۸ نفر در این بانک اطلاعاتی ثبت نام کرده اند.

وی بیان داشت: همچنین برگزاری کلاس های تربیت مربی حوزه فرق و مذاهب، آموزش و همایش خرافه زدایی، آموزش و توسعه ترویج فرهنگی نماز، اعزام و استقرار ۵۰ روحانی به‌صورت ثابت در روستاهای پرجمعیت و اعزام ۴۰ روحانی از قم در روزهای چهارشنبه هرهفته به مدارس استان از دیگر این برنامه ها بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha