سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
مجتبی محمدی کوهسار

حوزه/ امام جمعه کوهسار گفت: جانبازان پرچمداران به حق حضرت ابوالفضل العباس (ع) هستند و در زنده نگه داشتن و پیروی از دستاوردهای این انقلاب همیشه پیشقدم بوده اند.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری«حوزه» از البرز،  حجت الاسلام مجتبی محمدی امام جمعه بخش چندار و شهر کوهسار در جمع جانبازان دفاع مقدس که به میزبانی امام جمعه برگزار شد گفت: جانبازان ایران اسلامی مایه افتخار و مباهات جامعه ما هستند و مسئولان نظام باید برای رفع مشکلات این سندهای ایثار و شهیدان زنده تمام تلاش خویش را به کارگیرند.

وی افزود: جانبازان پرچمداران به حق حضرت ابوالفضل العباس (ع) هستند و در زنده نگه داشتن و پیروی از دستاوردهای این انقلاب همیشه پیشقدم بوده اند.

حجت الاسلام  محمدی، در ادامه اظهار داشت: جانبازان یادگارانی از دوران جنگ و وفاداری به ارزش های انقلاب و راه نورانی امام راحل هستند که در صیانت از کشور و حیثیت ملت با ارزش ترین اعضای بدن خود را هدیه کرده اند.

وی با اشاره به فتح خرمشهر و عملیان ظفر آفرین بیت المقدس عنوان کرد: سربازان اسلام افتخار آفرین بودند و با این عملیات عظیم و سرنوشت ساز قدرت خود را به جهانیان نشان دادند و دشمن فهمید با این ملت نمی تواند مبارزه کند.

وی با بیان اینکه سربازان اسلام در دوران دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کردند و با تمام توان در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند اظهار کرد: امروز هم در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی شما رزمندگان اسلام و ایثارگرران در این جبهه هم در مقابل دشمن بایستید و از جوانان و خانواده هایی که در معرض جنگ نرم قرار دارند دفاع کنید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کوهسار در ادامه یاد آور شد : امروز فرهنگ ایثار و شهادت جهانی شده و بسیاری از کشورهای مستضعف دنیا با الهام گیری از این فرهنگ و مکتب امام خمینی (ره) به جهاد در مقابل دشمنان و حاکمان دست نشانده استکبار در منطقه می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha