یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قرآن

حوزه/ مبلغ شیرازی گفت: امروز قرآن کریم تنها راه نجات بشریت از بحران های صنعتی است، لذا باید تا می توان به نشر آموزه های این کتاب اهتمام داشت.

حجت الاسلام آدینه، از طلاب استان فارس که در روستای ماه فیروزان از توابع استان فارس به جهت تبلیغ و امام جماعت مسجد اعزام شده است، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از برقراری مهد کودک قرآنی در این روستا  خبرداد و اظهار داشت:قرآن کتاب مهم مسلمانان  و آخرین معجزه پیامبر خاتم بوده و تنها راه نجات بشریت در کوران های سخت زندگی امروزی است لذا باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دوران کودکی بهترین زمان برای  فراگیری این مهم است، در خصوص فعالیت های خود ابرازداشت: بنده با حضور در این روستا  و برگزاری کلاس های مشاوره و  نشست های فرهنگی در بین ساکنین روستا و جذب آنان به مساجد و برپایی نماز جماعت در مسجد امام حسین(ع) کار خود را آغاز کرده و در مرحله بعد نسبت به ایجاد این مهده کودک ها اقدام کردم.

حجت الاسلام آدینه ، برگزاری مسابقات و برپایی برنامه های شاد و متنوع و برگزاری مراسمات مذهبی و ملی در سنین مختلف را از جمله دیگر فعالیت های خود عنوان کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha