یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کتابخانه

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه حضرت صاحب الزمان(عج) شهرستان آباده، از تحصیل 100 طلبه پایه های یکم تا هفتم و راه اندازی کتابخانه ای با 6 هزار جلد کتاب، در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام عباس فرخی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، گفت: ساخت مدرسه علمیه حضرت صاحب الزمان (عج) شهرستان آباده، سال 1365 در  زمینی حدود 1000 مترمربع با زیربنای  900 متر، در دو طبقه آغاز و در سال1367 به پایان رسید.

مسئول مدرسه علمیه حضرت صاحب الزمان(عج) شهرستان آباده افزود: این مدرسه دارای 30 حجره و 7 استاد توانمند می باشد و تعداد 100 طلبه در پایه های یکم تا هفتم در حال تحصیل می باشند.

وی به امکانات این مدرسه اشاره کرد و ادامه داد: دارا بودن کتابخانه ای به مساحت 200 متر در سه طبقه و 6 هزار جلد کتاب، فرصت تحقیقاتی و مطالعاتی خوبی را پیش روی طلاب مدرسه قرار داده است.

حجت الاسلام فرخی با اعلام این که تاکنون 60 نفر از تربیت شدگان این مدرسه برای ادامه تحصیل به قم اعزام شده اند، دلسوزی مدیر و دست اندرکاران مدرسه، امکانات رفاهی و آموزشی مناسب، استفاده از اساتید مجرب و... را از ویژگی های مدرسه حضرت صاحب الزمان(عج) آباده برشمرد.

مسئول مدرسه علمیه حضرت صاحب الزمان(عج) شهرستان آباده در پایان، تخصصی شدن دروس، بر طرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، سرمایه گذاری ویژه بر روی مسائل تهذیبی طلاب و ... را از برنامه های آینده این مدرسه اعلام کرد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha