یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 347690
۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸
فضای مجازی

حوزه/ اوقات فراغت ،طلاب مدرسه علمیه رضویه شیراز، با حضور در فضای مجازی و نوشتن مقاله های علمی و فرهنگی و پاسخ به شبهات سپری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام فیروزی، از طلاب مدرسه علمیه رضویه شیراز، در  راستای نشر آموزه های الهی و مباحث دینی، علمی، فرهنگی  اقدام به راه اندازی وبسایتی کرده و در زمینه مقاله نویسی فعالیت می کند.

این طلبه موفق با توجه به فعالیت هایش در زمینه های علمی، فرهنگی و اعتقادی، یکی از دلایل موفقیتش در بحث حوزوی و طلبه بودن را  داشتن مقاله های متعدد و جستجو در فضای مجازی و تهیه کردن مطالب و گزیده های خوب و به نمایش گذاشتن آن در وبسایت شخصی اش  می داند.

حجت الاسلام فیروزی، معتقد است؛ طلاب می توانند با تلاش و کوشش خودشان و یا به تشکیل گروهی از طلاب، در این زمینه گام برداشته و اقدامات بسیار خوبی را انجام دهند.

وی، معرفی طب اسلامی در موضوعات حجامت، مزاج شناسی و تغذیه سالم را از جمله موضوعات سایت خود دانست و گفت: هم چنین تلاش می شود تا به شبهات مطرح شده پاسخ داده شود.

این محقق حوزوی، در پایان حضور طلاب در عرصه ای مختلف تبلیغی به خصوص فضای مجازی را ضروری دانست و گفت: امروز طلاب نباید از امکانات نوین و به خصوص فضای مجازی غافل شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha