شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمد تقدیری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) شهرری با محکوم کردن جنایات آل سعود در یمن، گفت: تمام این خونریزی ها دسیسه آمریکا بوده و شیطان بزرگ تنها به فکر نسل کشی مسلمانان است.

حجت الاسلام محمد تقدیری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با انتقاد از سکوت جامعه بین الملل در قبال جنایات آل سعود در یمن، اظهار داشت: ما کاملا این عصبانیت آل سعود و آمریکا را درک می کنیم؛ چرا که در 30 سال اخیر در جغرافیای سیاسی خاورمیانه با وقوع انقلاب اسلامی منافع آن ها در منطقه به خطر افتاده است و آن ها از انقلاب ایران سیلی محکمی خورده اند، و قطعا به دنبال جبران شکست خود و منزوی کردن ایران در بین کشورهای منطقه هستند.

مدیر  مدرسه  علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) شهرری تصریح کرد: جمهوری اسلامی با اتخاذ سیاست های مدبرانه، شجاعانه در مقابل استکبارجهانی ایستاد و در نقشه ای که آنان برای خاورمیانه تدارک دیده بودند، اخلال ایجاد کرده و آن ها را در رسیدن به اهداف پلیدشان با مشکل مواجه کرده است.

وی ادامه داد: اکثر قیام های ملت مظلوم منطقه همچون مردم یمن با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی ایران بود، چرا که آن ها ایران را نماد مقاومت و استکبار ستیز می دانند که در برابر قدرت های پوشالی قد خم نکرده است. و این دلیلی روشن بر هراس دشمنان انسانیت از نفوذ فکری جمهوری اسلامی در این کشورها است.

استاد مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) با تاکید بر اینکه یکی از اهداف جمهوری اسلامی کمک به مردم مظلوم فلسطین و ریشه کنی اسرائیل از صفحه روزگار است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به رهبری آمریکا برای پیشبرد اهداف شان در منطقه و مقابله با نفوذ جمهوری اسلامی مجبور شده اند تغییراتی را در نقشه ها و سیاست هایشان انجام بدهند، تا مبادا ملت های کشورهای عربی با قیام علیه دولت های دست نشانده، دست استکبار را از ذخایر نفتی آنان کوتاه کنند.

وی افزود: در راستای مقابله با نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه خاورمیانه، آمریکایی ها به کمک آل سعود و با ایجاد گروه داعش به عنوان یک گروه اسلام گرا، می خواهند صحنه انقلاب های مردمی را مدیریت کنند و جنگ بین اسلام و استکبار را به جنگ شیعه و سنی و عرب و عجم تبدیل کنند و اگر درایت و تیزهوشی علمای سنی و شیعه نباشد، استکبار به این هدف خبیث اش نزدیک تر خواهد شد. و از این رهگذر هر چه تعداد انسان کشته شود، از دو طرف مسلمان کشته می شود و هر چه که نابود می شود از ذخایر و زیرساخت ها و سرمایه های کشورهای اسلامی است و این شرایط تاسف بار از خدعه و نیرنگ پیچیده استکبار جهانی علیه ملت ها و کشورهای اسلامی حکایت دارد.

حجت الاسلام تقدیری در پایان ضمن توصیه به مسئولین کشور جهت حمایت کامل از مردم مظلوم یمن، گفت: وظیفه علما و روحانیون نیز در این باره مشخص است ؛ این افراد باید به تبع تصمیمات و سیاست های رسمی کشور و در راس آن مقام معظم رهبری، موضع گیری کنند و با حمایت از نکات راهبری معظم له و تبیین آن نکات برای مردم، آنان را از خدعه های استکبار جهانی برای منزوی کردن انقلاب اسلامی ایران آگاه سازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha