سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تجمع طلاب و روحانیون

حوره/ طلاب و روحانیان اهوازی در حکومیت جنایات آل سعود، تجمعی اعتراض آمیز داشته و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آل سعود» و «مرگ بر آمریکا» انزجار و نفرت خود از اقدامات اخیر نظام استکباری را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از اهواز، آیین تجمع طلاب و روحانیان مدارس علمیه اهواز، در محکومیت جنایات آل سعود، پیش از ظهر امروز در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

همچنین در این مراسم، که با حضور ویژه علما، فضلا، اساتید و نخبگان حوزوی برگزار شد، حجج اسلام والمسلمین حیدری و حاجتی به بیان سخنانی پیرامون این مهم پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در این مراسم پیرامون جانفشانی های رزمندگان اسلام در خاک عراق و سوریه و مقاومت ویژه جوانان یمنی سخنرانی کرد این تجع اعتراض آمیز با تکبیرهای مرگ بر آل سعود طلاب و روحانیون همراه بود.

وی با اشاره به سخنان بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران مبنی بر این که «ایران سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد»، اظهار داشت: امام امروز را می دید و دشمن را نیز رصد کرده بود اما با این حال فرموده بودند که اسلام این سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که منطقه آبستن حوادث و تحولات بزرگی است، گفت: اگر نیروهای حزب الله و بسیجی وارد میدان شوند و با جهان استکبار به مقابله پردازند، یقین داشته باشید که نابودی کفر و استکبار دیری نخواهد پایید.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین حیدری، به عنوان سخنرانی اصلی این تجمع اعتراض آمیز، با بیان این که عربستان برای خدمتگزاری به اربابانش لشکر کشی کرده است، تصریح کرد: به یقین هدف آل سعود ضمن ترس از بیداری اسلامی شکل گرفته در کشورهای جهان اسلام بوده است.

لازم به ذکر است در پایان این تجمع اعتراض آمیز قطع نامه طلاب و روحانیون اهوازی در محکومیت جنایات آل سعود قطع نامه ای را در ۷ بند قرائت کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha