سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 348204
۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
حاج حبیب جنت مکان

حوزه/ پیکر شهید مدافع حرم، حاج حبیب جنت مکان، پس از تشییع در گلزار شهدای اهواز، در جوار شهدای مدافع حرم شهید موسوی و شهید حزباوی آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، شهید حبیب جنت مکان، بسیجی رزمنده و مسئول تخریب لشکر حضرت عباس(ع) عراق، پیش از ظهر امروز، بر روی دستان مردم اهواز تشییع و به خاک سپرده شد.

وی که ششمین شهید مدافع حرم اهواز است، در جریان درگیری با نیروهای داعش در سامرا به فیض شهادت نایل آمد.

مردم خونگرم اهواز پیکر شهید جنت مکان را با سردادن شعارهای "لبیک یا حسین" و "مرگ بر داعش و آمریکا" در مرکز شهر اهواز تشییع کردند.

فرمانده قرارگاه کربلا، در حاشیه این آیین با شکوه، در گفتگو با «حوزه» گفت: مهمترین ویژگی این شهید عزیز خوش اخلاقی ایشان بود، در دوران دفاع مقدس همه رزمنده ها دور ایشان جمع می شدند و شهید برایشان شعر می خواند و ان ها را آماده ی جنگ با دشمنان می کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: اخلاص و پاکی حاج حبیب زبان زد بچه های رزمنده بود و ایشان در جمع رزمنده ها بسیار دوست داشتنی بودند.

سردار خادم السیدالشهداء، در خصوص ویژگی این شهید والامقام، با بیان این که شهید جنت مکان الگوی بارز برای جوانان این مرز و بوم است، گفت: حاج حبیب بسیار مردمی خون گرم و دوستار همنوعان خویش بود و همواره در تلاش برای حل مشکلات مردم بود و این روحیه ایشان باید سر مشق مسئولین نظام باشد.

لازم به ذکر است، پیکر شهید حاج حبیب جنت مکان پس از تشییع در گلزار شهدای اهواز در جوار شهدای مدافع حرم شهید موسوی و شهید حزباوی آرام گرفت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha