شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تهذیب

مسئول برنامه ریزی و نظارت معاونت تهذیب حوزه، از برگزاری دهمین گردهمایی و هم اندیشی معاونان تهذیب خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،حجت الاسلام سید مصطفی رضوی،  با اعلام این مطلب اظهارداشت: این هم اندیشی به روال گذشته، با هدف تبیین برنامه‌های معاونت تهذیب حوزه های علمیه و همچنین بررسی راه‌کارهای ترویج مبانی اخلاقی و تهذیبی برگزار می‌شود.

مدیر اداره برنامه ریزی و نظارت معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور، با اشاره به اهداف این نشست افزود: هم اندیشی در خصوص «چگونگی مواجهه با پدیده استفاده از تلفن همراه و فضای مجازی در مدارس علمیه» از جمله مباحث مهمی است که در این نشست مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام رضوی، تصریح کرد: بررسی عملکرد معاونان تهذیب استانی در بخش های مختلف از دیگر محورهای دهمین گردهمایی معاونان تهذیب استان‌های کشور خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که دهمین نشست به دنبال بازنگری، اصلاح و تکمیل آئین نامه نحوه ی استفاده از موبایل و فضای مجازی در مدارس علمیه است، یادآورشد: تشکیل کارگروه های تخصصی مربوطه، جلسات دانش افزایی در رابطه با موضوع نشست و جمع بندی نظرات و تهیه و تدوین پیش نویس آئین نامه جدید ، نحوه مواجهه با پدیده استفاده از موبایل و فضای مجازی در مدارس علمیه از جمله برنامه های این نشست می باشد.

مدیر اداره برنامه ریزی و نظارت معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور، در پایان خاطرنشان ساخت: دهمین نشست از سلسله نشست های دانش افزایی و هم اندیشی معاونین تهذیب استان های کشور از 22 اردیبهشت تا 25 اردیبهشت ماه به میزبانی حوزه علمیه استان خوزستان برگزار خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha