سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
رضا صابری

حوزه­/ نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل عمده غرب، صهیونیزم جهانی و نوکران او با شیعه و اسلام ناب بوده و قطعا تا ازبین بردن آن لحظه ای عقب نشینی نخواهند کرد.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه»، رضا صابری، درگردهمایی طلاب و فضلای رامیان وآزادشهری مقیم حوزه علمیه قم که در سالن اجتماعات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به ساختار نظام به جمهوریت گفت: امام خمینی(ره) در میان همه جمهوری های موجود مدل جمهوریت،  همراه با اسلامی را برای برپایی یک نظام مقتدر با پشتوانه اسلام انتخاب کرد.

وی افزود: هدف امام خمینی(ره) از انتخاب این نوع  مدل حکومتی این بود که می خواستند به جهانیان ثابت کنند که بر پایه احکام و قوانین اسلام هم می شود جامعه و کشور را اداره کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فرق این نوع مدل حکومتی از سایر حکومت ها این بود که امام(ره) نظر خاصی روی حضور گسترده مردم در انتخابات داشته و معتقد بودند پشتوانۀ اصلی این انقلاب همین مردم بودند، بنابراین دموکراسی در این نوع مدل حکومتی رکن مهم می باشد.

 صابری ادامه داد: دشمنان از همان زمان پیروزی انقلاب با انواع توطئه، فتنه ترور شخصیت های اصلی انقلابف نظام و بعدها جنگ تحمیلی با حمایت همه کشوره و مهمتر از همه تحریمهای اقتصادی به جنگ و مقابله همه جانبه برخواسته اند  و تا به امروز، کوچکترین تردیدی برای از بین بردن  انقلاب و نظام اسلامی در خود راه نداده اند.

نماینده مردم شهرهای رامیان و آزاد شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز این مقابله شکل دیگر و خطرناک تری به خود گرفته و دست به ترور دانشمندان هسته ای می زنند؛ و هم به دنبال این هستند که این ملت از حق خود در داشتند فناوری هسته ای بگذرد.

وی افزود: دشمن برای مقابله با نظام اسلامی، انواع اسلام ها را به نام اسلام عربی به سرپرستی رژیم آل سعود و اخیرا اسلام ترکی به رهبری ترکیه را در منطقه به راه انداخت، برای برپایی اسلام عربی به یمن حمله کرد و حمام خون به راه انداخت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: غرب که از اسلام به رهبری عربستان نتیجه ای نگرفت،  با روی آوردن  و تحریک ترکیه ، اسلام ترکیه ای را در برابر اسلام ناب عَلَم کرد و از این طریق جنگ های سوریه و عراق  را به راه اندخت  و در گام دیگر تأسیس داعش( اسلام علیه اسلام را شروع کرد).

صابری گفت: این تحرکات دشمنان نشان دهندۀ عمق نفوذ اسلام در غرب  و اروپا است و هدف همه از بین بردن نفوذ انقلاب، اسلام و ایران در منطقه و خاورمیانه است.

نماینده مردم شهرهای رامیان و آزاد شهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: آنچه امروز در یمن اتفاق افتاده برگرفته از عمق نفوذ انقلاب و بیداری اسلامی در بین مردم و جوانان یمنی است. رهبر شهید انقلاب یمن مدتی در قم طلبه بوده و به خوبی با مکتب امام خمینی(ره) آشنا بود.

صابری اظهار داشت: مشکل عمده غرب، صهیونیزم جهانی و نوکران او با شیعه و اسلام ناب است و قطعا تا ازبین بردن آن لحظه ای عقب نشینی نخواهند کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه مسئولین باید این واقعیت را بپذیرند که غربی ها هیچ زمانی از منافع خود در مذاکرات عقب نشینی نخواهند کرد، تجربه 35 ساله این را نشان داده، وظیفه همه مسئولین پیروی از بیانانات رهبر معظم انقلاب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha