سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
1544

حوزه/ شیخ کربلایی گفت: نعمت ولایت اهل بیت(ع) نعمتی است که باید خداوند متعال را به خاطر آن سپاس بگوییم و قدر آن را بدانیم و تلاش کنیم با اعمال و رفتار خود، نماینده مذهب اهل بیت(ع) باشیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، انور شان رحمانی، رئیس مؤسسه اهل البیت و گروه همراه وی از کشور ترکیه امروز یکشنبه با شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی دیدار کردند.

شیخ کربلایی در این دیدار گفت: ما در این روز خجسته به خاطر میلاد امیرالمؤمنین علیه السلام شادیم به این خاطر که خداوند متعال به واسطه ولایت ائمه(ع) بر ما منت نهاده و همچنین به خاطر دیدار و ملاقات با شیعیان و محبان اهل بیت(ع) از ترکیه خوشحال هستیم و این نعمتی است که باید خداوند متعال را به خاطر آن سپاس بگوییم و قدر آن را بدانیم و تلاش کنیم با اعمال و رفتار خود، نماینده مذهب اهل بیت(ع)  در ترکیه باشیم.

رحیم انور شان رحمانی نیز گفت: امروز به زیارت امام حسین علیه السلام مشرف شدیم و فرصتی دست داد با نماینده آیت الله سیستانی ملاقات کنیم و از طرف نماینده ایشان سخنان و رهنمودهای این مرجع را بشنویم. ما شیعیان امیرالمؤمنین علیه السلام در ترکیه هستیم و حدود 3 میلیون شیعه در ترکیه زندگی می‌کنند.

رحمانی افزود: گروه ما شامل تعدادی از اساتید و اهل فرهنگ و تجار شهرهای مختلف ترکیه است که در این ملاقات از سخنان شیخ کربلایی استفاده کردیم.

رحمانی تاکید کرد، این دیدارها و زیارت ها دیدارهای دیگری را در پی خواهد داشت و علمای اهل سنت نیز در آینده به زیارت مراقد مقدس عراق مشرف خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha