یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام میرعمادی لرستان

نمانیده ولی فقیه در لرستان با تاکید براینکه زیارت و حضور در پیشگاه معصوم(ع) موجب ارتقاء رتبه‌ی انسان در نزد خدای متعال می‌شود، بر ایجاد زیرساخت های لازم برای زیارت ارزان و کم هزینه برای تمام مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، نماینده‌ ولی فقیه در لرستان،در مراسم ساخت زائرسرای  مردم لرستان در مشهد  با اشاره به اینکه محبت مردم لرستان به ائمه(ع) اطهار زبانزد است گفت: تمام هزینه های زائر سرا توسط مردم و خیرین استان لرستان گردآوری شده است.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی، در ادامه به آثار تربیتی زیارت اهل بیت(ع) اشاره کرد و افزود : زیارت و حضور در پیشگاه معصوم موجب ارتقاء رتبه‌ی انسان در نزد خدای متعال می‌شود.

 وی بیان داشت: زائرسرای ارزان قیمت، طرحی است که در آن اقشار کم درآمد جامعه هم می توانند از نعمت اسکان برای زیارت بهره مند شوند.

 امام جمعه خرم آباد، از ساخت زائرسرای لرستانی‌ ها در خراسان رضوی به عنوان یکی از مصداق‌های همدلی و همزبانی مردم و مسئولان یاد کرد و  خاطر نشان کرد : علاوه بر نذورات مردمی، استانداری لرستان نیز برای ساخت این پروِژه همکاری لازم را دارد.

یحیی عیدی ‌بیرانوند، شهردار خرم آباد، هم در این مراسم با بیان این که زیربنای زائرسرای لرستانی‌ها در مشهد 2 هزار و 700 متر مربع خواهد بود، ادامه داد: این پروژه با اعتبار 3 میلیارد تومان در 7 طبقه احداث می‌شود و با کم‌ترین هزینه، زائران لرستانی می‌توانند در این محل مستقر شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha