دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام داوود نمازی

حوزه/ مشاور وزیر کشور در امور روحانیت، حوزه علمیه را ملجاء و پناهگاه مردم خواند و تصریح کرد: حوزه علمیه یک پایگاه عظیم مردمی است و مردم خواسته ها و مشکلات خود را بیشتر از طریق روحانیت مطرح می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین نمازی، امروز در دیدار آیت الله مرتضوی از اساتید برجسته حوزه علمیه مشهدبا بیان اینکه وزارت کشور سعی در تعامل هر چه بیشتر با حوزه و علما دارد، گفت: دیدار با علما و بزرگان در این راستا انجام می شود.

مشاور وزیر کشور در امور روحانیت، حوزه علمیه را ملجاء و پناهگاه مردم خواند و تصریح کرد: حوزه علمیه یک پایگاه عظیم مردمی است و مردم خواسته ها  و مشکلات خود را بیشتر از طریق روحانیت مطرح می کنند.

وی با اشاره به راه اندازی دفتر مشاوره امور روحانیت در وزارت کشور گفت: دفتر مشاور وزیر کشور برای نخستین بار جهت ارتباط مستمر با مراجع، علما و عموم روحانیت در شهر مقدس قم راه اندازی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نمازی به تدوین و ابلاغ شرح وظایف مشاورین استانداران در امور روحانیت اشاره کرد و افزود: پی گیری تعیین مشاورین امور روحانیت توسط استانداران از جمله اقدامات انجام شده از سوی این دفتر است و تا کنون 28 استاندار مشاورین خود را منصوب کرده اند و 3 استان دیگر در مرحله انجام است.

وی خاطرنشان کرد: مشاور روحانیت به عنوان پیام رسان حوزه، نظرات حوزه و بزرگان را به مدیران اجرایی کشور انتقال می دهد.

مشاور وزیر کشور در امور روحانیت با اشاره به اینکه نگاه وزیر کشور، دیدگاه توسعه ای و در نتیجه رونق تولید و اشتغال است، ابراز داشت: اصرار و پافشاری دکتر رحمانی فضلی بر این مسئله است که امکانات و ظرفیت های استان ها شناسایی و با نگاه توسعه، در آن زمینه برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام والمسلمین نمازی تصریح کرد: شخص وزیر کشور اعتقاد را دارد که در جهت توسعه و بهبود وضعیت اقتصادی به صورت استانی عمل شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha