دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 349525
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
شمس یزد

حوزه/ در نشست مدیران مدارس علمیه استان یزد، برگزاری دوره های آموزشی – فرهنگی تابستانی ویژه اساتید و طلاب مدارس استان، مورد بحث و بررسی و موافقت قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، با تشریح مباحث مطرح شده در هم اندیشی مدیران مدارس علمیه استان یزد، در میبد، گفت: در این جلسه با بررسی مشکلات آموزشی و تهذیبی، راهکارهای رفع موانع پیش رو مورد بحث قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان یزد، برگزاری دوره آموزشی تابستانی در سه سطح ممتازین، متوسطین و طلابی که مجددا خواستار شرکت دردوره های تابستانه می باشند، را از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه ذکر کرد و ادامه داد: دوره آموزشی - فرهنگی طلاب ممتاز استان، در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی اضافه کرد: دوره آموزشی سطح متوسطه در مدرسه علمیه تفت و دوره طلابی که قصد شرکت دوباره در این دوره های تابستانه را دارند نیز در مدرسه علميّه شفيعيّه يزد برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین، برگزاری دوره یک ماهه تابستانی مکالمه عربی، در مدرسه علمیه خان یزد را از دیگر مصوبات جلسه مدیران مدارس برشمرد و افزود: در این جلسه همچنین در خصوص برگزاری دوره آموزشی و پژوهشی ویژه اساتید مدارس علمیه استان، در مشهد مقدس تصمیم گیری شد.

مدیر حوزه علمیه استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد که مدیران مدارس، اسامی طلاب و استاتیدی که تمایل به شرکت در دوره های تابستانه را دارند، تا پایان هفته جاری به مدیریت استان ارسال کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha