یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
معاونین حوزه یزد

حوزه/ در جلسه شورای حوزه علمیه استان یزد، اعضای شورا پس از رأی گیری، با انتصاب معاونین پیشنهادی مدیر حوزه استان موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، جلسه ای شورای حوزه علمیه استان یزد به ریاست آیت الله محمد رضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و با حضور اعضای شورا حجج الاسلام والمسلمین شمس، مدیر حوزه استان، معزالدینی، مدرسی، حسینی، امام جمعه اردکان و فیاضی، دبیر شورا، در مدیریت حوزه استان تشکیل شد.

د راین جلسه، اعضای شورا پس از رأی گیری، با انتصاب معاونین پیشنهادی مدیر حوزه استان به ترتیب حجج الاسلا م سید جمال الدین نجم الهدی، به عنوان "معاون اداری و مالی"، رضا دهقانی نژاد "معاون تهذیب"، محمد محسن حسینی پور "معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی"، محمد فیاضی "معاون آموزش و پژو هش"، سید مهدی حسینی راد "معاون امور طلاب و دانش آموختگان" موافقت کردند.

آیت الله ناصری در این جلسه با اشاره به ضرورت تربیت طلاب توانمند، گفت: به منظور نهادینه سازی فرهنگ مطالعه در بین طلاب، می بایست لیستی از کتاب هایی که یک طلبه باید در طول دوران تحصیل بخواند تهیه و در اختیار طلاب قرار گیرد.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد افزود: تعدد کتاب ها زیاد است و این مسئله باعث سردرگمی حوزویان می شود و اگر لیست کتاب های مورد نظر طلاب تهیه شود، آنان با فراغ بال و آسودگی بیشتری می توانند از وقت خود نهایت استفاده را ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس، مدیر حوزه ه علمیه استان یزد نیز در این جلسه با اشاره به لزوم تقویت زیر ساخت های حوزوی، گفت: کتابخانه ها مدارس علمیه استان نیازمند تجهیزات کامل می باشند، به طور مثال هر کتابخانه حداقل به 5 دستگاه رایانه نیاز دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی دیگر عضو شورای حوزه علمیه یزد نیز در این جلسه خواستار تقویت فرهنگ در بین طلاب مطالعه شد و تصریح کرد: باید طرح تقویت فرهنگ مطالعه در تمام مدارس استان یزد، در ایام فراغت تابستان اجرا شود.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha