دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 349570
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
1

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان یزد از برگزاری یادواره 140شهید طلبه و روحانی این استان یزد، در مهرماه امسال، با سخنرانی آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین شمس، امروز در نشست مسئولان حوزه استان یزد با مسئولان ستاد کنگره شهدای روحانی کشور، گفت: طبق بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته، استان یزد 140 شهید طلبه و روحانی، در 8 سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

مدیر حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با همکاری بسیج طلاب و روحانیون، یادواره شهدی روحانی استان، مهرماه امسال، احتمالا با سخنرانی آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: برای اولین در کشور در حوزه علمیه استان یزد، استودیویی با تجهیزات کامل به منظور مصاحبه باخانواده های شهدای طلبه و روحانی استان و ثبت و ضبط خاطرات آنان، در مدرسه علمیه مصلی یزد راه اندازی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس خاطرنشان کرد: تاکنون خاطرات خانواده های شهدای طلبه و روحانی  شهرستان یزد در این استودیو ضبط شده و شهرستان های دیگر به تفکیک در حال حال انجام است.

مدیر حوزه علمیه یزد در پایان، جمع آوری و اسکن اسناد مربوط به شهدای طلبه و روحانی را از دیکر فعالیت های حوزه استان برشمرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha