چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
یادواره شهدا

حوزه/ یادواره 33 شهید مدرسه علميه امام محمدباقر (ع) مشهد، با حضور مدیران حوزه علمیه و مركز بسيج طلاب و روحانيون، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از مشهد، در اين مراسم كه با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار شد، حجت الاسلام ابراهیمی، مسئول آموزش مدرسه امام محمد باقر(ع) مشهد با اشاره به آيه 169سوره آل عمران كه مي‌فرمايد: «هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏اند، مرده مپندار، بلكه زنده‏اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‏شوند.»،‌ گفت:  شهيدان شاهد و حاضرند و با آنان عهد می بندیم که از مسیر ولایت خارج نشویم.

حجت الاسلام حلوائیان، از فضلای حوزه نیز با توجه به اهميت سیره شهدا ، مطالبی را تحت عنوان غنیمت شمردن عمر و طلبگی بيان كرد و ابراز داشت: طلاب بايد نسبت به دوران تحصيل خود توجه داشته و از آن بهترين استفاده را ببرند.

در ادامه این مراسم، باخرد، از راويان دوران دفاع مقدس با اشاره خاطراتی از همرزمان شهيدش، گفت: در تمام دنيا قدردان افرادي هستند كه براي وطن خود مي جنگند كه آنان را قهرمانان واقعي مي نامند.

اين مراسم كه 200 تن از طلاب و جمعي از مسئولان مركز مديريت حوزه علميه خراسان و مركز بسيج طلاب و روحانيون خراسان رضوي در آن حضور داشتند، با مداحي و ذكر مناقب اهل بيت (ع) پايان يافت. 

انتهای پیام       

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha