شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
پروژه یزد

مدیریت برنامه ریزی و پشتیبانی حوزه علمیه استان یزد باتاکید بر توسعه حوزه های علمیه از پیشرفت 50درصدی پروژه ساخت مدرسه علمیه عبد الرحیم خان یزد خبرداد.

حجت الاسلام سید جمال الدین نجم الهدی، در حاشیه بازدید، مدیرحوزه علمیه استان یزد از پروژه ساخت مدرسه علمیه عبد الرحیم خان یزد اظهار  داشت: این مدرسه که در بازار خان در خیابان قیام واقع شده است تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیریت برنامه ریزی و پشتیبانی حوزه علمیه استان یزد گفت: این پروژه به همت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در حال ساخت است و ان شاءالله در صورت تامین  بودجه مورد نیاز این طرح ظرف شش ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

حجت الاسلام نجم الهدی اضافه کرد: مدرسه علمیه عبدالرحیم خان در سه طبقه در حال ساخت است و تاکنون در حدود 10 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

وی با اشاره به اینکه تکمیل این پروژه نیازمند 10 میلیارد ریال دیگر است تصریح کرد: این مدرسه علمیه   برای  طلاب سطح 2ورشته های تخصصی در نظر گرفته شده است و 200 طلبه می توانند در این مدرسه به تحصیل بپردازند.

مدیریت برنامه ریزی و پشتیبانی حوزه علمیه استان  یزد، در پایان از خیران و بازاریان خواست در تکمیل هزینه های این طرح مساعدت لازم را به عمل آورند تا  این پروژه بتوانددر زمان مقرر به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha